Wednesday, June 13, 2012

සුන්දර ඇස් වලට පෙම් කලෙමි III



කෙල්ල කට පුරා හිනවකුත් දාගෙන අපි දෙන්න ඉඳපු මේසේ ලඟට අවා. ඒත් එක්කම මෙච්චර වෙලා මට ඇනේ වෙලා හිටපු සුමාලි අක්කත් එයා දිහා බලලා "අනේ තරු!! ඔයත් library එකට ආවද" කියල එයත් එක්ක කතා කරා.'තරු' එතකොට එයාගෙ නම තරූද? එතකොට මෙයා සුමාලි අක්කගෙ යාලුවෙක්.මෙච්චර වෙලා මාව කන්න අපු යක්සනියක් වගේ පෙනුන සුමාලි අක්කව දැන් මට පේන්නෙ සුර දූතිකාවක් වගේ.
'දුමීශ් ' සුමලි අක්කා කතාකරනවා මට එතකොට තමයි මම පියවි ලෝකෙට ආවෙ."දුමීෂ් මේ තරුශි.මගේ හොඳම යලුවගේ නංගි.මේ පාර o/l කරන්නෙ."සුමාලි අක්ක මට එයාව අදුන්වල දුන්නා.මං එයාගෙ ඇස් දෙක දිහා අමුතු විදියට බැලුවා.බලලා "මමනං මෙයා කලින් අඳුරනවා හැබැයි නම දන්නෙ දැන්" කියල පොඩි පොර ටෝකක් දැම්මා.
කෙල්ලො දෙන්නම එකපාරටම මගේ දිහා බැලුවා."මම ගිහින් pass papers පොතක් අරන් එන්නම් "කියලා හීමීට ශේප් වුනේ සුමාලි අක්කගෙ ප්‍රශ්න වැලට උත්තර දෙන්න වෙන නිසා.හැබැයි එතනින් නැගිටල යන ගමන් "ඔයා මගෙන් අහන්න ඉන්න ප්‍රශ්න ටික මෙයාගෙන් අහන්න"කියලා පොඩි නෝන්ඩි පාරකුත් දාගෙන මම පොතක් තෝරගන්න ගියා.
පොත් රාක්කෙ පීර පීර මම දැන් මොහාන් මහත්තයගේ physics පොතක් හොයනවා.මම දැන් කබඩ් එකේ පහලම තට්ටුවෙ තියන පොත් ගොඩක් එක්ක දැවැන්ත fight එකක්.එකපාරටම කව්ද පිටට තට්ටු කරනව දැනිලා මම හැරිලා බැලුවා.කලුපාට ජීන්ස් එකයි තැඹිලි පාට බ්ලව්ස් එකයි ඒ එයා තමයි.මම නැගිට්ටා නෙවෙයි නැගිටුනා.'අයියේ මට අර පොත් රාක්කෙ උඩම තියන science පොත අරන් දෙන්න පුලුවන්ද?'එයා අහිංසක විදියට ඇහුවා.ඕකට තමයි කියන්නෙ දෙන දෙයියො ගෙදරටම ගෙනත් දෙනවා කියලා.මාත් නිකං ඉබ්බා දියේ දැම්ම වගේ  එතනට ගිහිල්ල පොත අරන් දුන්නා.දැන් නම් නියම චාන්ස් එක මෙයත් එක කතා කරන්න.
"නංගි science වලට ක්ලාස් යන්නෙ කා ලඟද?"මම පටන් ගත්තා.එයා මගෙ දිහා බලලා
"ක්ලාස් එකකට නම් ගියේ නෑ අයියේ පොඩි අක්ක කියල දුන්න".
"පොඩි අක්ක a/l වලට science ද කරේ?"
"ඔව් අයි‍‍යෙ.එයා මේපාර කැම්පස් ගියා."
"එතකොට දැන් science කියා දෙන්නෙ කව්ද?"මාත් දැන් පොටකට එන්ටර් වෙන්න හදන්නෙ.
"ඒකනෙ අයියේ .පොඩි අක්කට දැන් ගෙදර එන්නවත් වෙලාවක් නෑ.මට අලුත් ක්ලාස් එකකට යන්න කියලා ගෙදරින් කියනවා.ඒත් දැන් අලුත් ක්ලාස් එකකට හුරුවෙන්න කල් මදිනේ.ඒක නිසා මම library එකට ඇවිත් පොත් වලින් බලා ගන්නවා. "කෙල්ල කියාගෙන යනවා.දැන් නිකන් දෙයියො මෙයාට ලංවෙන්න පොටක් පාදල දුන්නා කියලා මට නිකන් හිතුනා.
"ඒක හොදයි නංගි.ඔයා කැමතිනම් විතරක් ඔයාට පුලුවන් මාත් එක්ක පාඩම් කරන්න.මාත් දිගටම library එකට එන්න හිතාගෙන ඉන්නෙ.ඔයාට අමාරු තැනක් තියනවනම් මගෙන් අහගන්න පුලුවන්"
කෝකටත් වදීවිද නොවදීවද කියලා මම හීයක් විද්දා.හැබැයි බඩු වැඩකරා.
"අනේ ලොකු උදව්වක් අයියේ.සුමාලි අක්ක මට අයියා ගැන කියලා තියනවා.අයියා මීටරේලු නේ"
"මොන මීටර්ද නංගි අපේ.මම අර පැත්තට යනවා පොතක් ගන්න.ඔයාත් කැමතිනම් මගේ ටේබල් එකට එන්න"කියලා පොඩි ආරාධනාවක් කරන ගමන් මම ආයෙමත් පොත හොයන්න ආවා.අඩේ අදනම් උදේට දැකලා තියෙන්නෙ සක්කරයද කොහෙද?හීනෙන් වත් හිතපු දෙයක්යැ වුනේ.
මගේ සිහින කුමරිය දැන් මගෙන් ටියුෂන් ගන්නවා.හෆ්ෆා මේ ගේමනම් කොහොමහරි දිනලම තමයි පස්ස බලනෙ කියලා ඒවෙලේ මම හිතා ගත්තා.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
කස්ටියම කටාව බලලා පොඩි කමෙන්ට් එකක් තියල යනවනම් ඒක කතාවෙ ඉදිරි කොටස් ලියන්න ලොකු හයියක් වේවි.මේකෙ තියෙන අඩුපාඩු එහෙමත් පෙන්නනවනම් ගොඩාක් හොදයි.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ඉතිරිය ඉදිරියට....

4 comments:

  1. කන්න පින තියෙනවනම් ඉබ්බා පැලට එන්නේ තුනපහ පිටේ බැදන් ....

    ReplyDelete
  2. අම්මපා මට වෙන ඒවා වෙන එවුන්ටත් වෙනවා එහෙනම්...

    ReplyDelete